2016. február 29., hétfő

Édes november


És mert véletlenek nincsenek, ma hajnalban pont az "Édes november"-t adták az egyik csatornán.
Én meg éppen a hétvégén adtam át az ajándékba szánt "Édes november kendő"-t.


Igaz, Sarahnak ez a kendő volt pirosban, narancsban, zöldben és barnában is, pont kékben nem, de mivel a minta haladós, ezért lehet, saját használatra készítek én is több színben is még. Farmerkabáthoz, bőrkabáthoz, egy blúzhoz, bármihez tökéletes.

A kendő mellé járt egy közepes méretű tároló is, nekem kifejezetten tetszett amit csináltam. Ritka dolog, hogy ennyire elégedett legyek a munkámmal.




Annyira belejöttem, hogy egy kisebbet is gyártottam, a "jó lesz még valamire" kategóriában.


Mondjuk, meggyes piskóta tárolására nem a legideálisabb, de nem is azért sütöttem tegnap délután.








Este óta pedig migrén, tompán, épp amolyan kedvet szegően.

A legközelebbiig..!

2 megjegyzés:

  1. Tiszteletem 😃 édes november kendő leírását elküldené? Előre is köszönöm 🙌

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ismeretlen! :-) A kendő leírása nem tőlem származik, kukkantson be a Gubancoló névre hallgató blogra, ott megtalálja! Üdvözlettel: O. Márti

      Törlés