2017. március 5., vasárnap

Ízek és színek

Tegnap maratoni sétára invitáltam a két lányomat.
Nem voltak lelkesek.
Sőt!

Mivel azonban nekik kellettek ruha- és cipőneműk (nőnemű, cipőnemű...), így a csáberő megvolt.

Sikerült pár vágyott étkezési hozzávalót is olcsóbban beszereznem, így végülis én is kaptam valamit.
Kókuszchips és amarant.
Chiapudinghoz, joghurthoz kiválóak.
Az amarantot kipattogtattam a mai reggelimhez. Úgy, mint a kukoricát.
De tehetjük süteményekbe, őrölve. Vagy levesbe, betétnek.

Nagylánytól egy púderszínű fülbevalót kaptam, a holnapi öltözékem alapja lesz, színileg.

Egyébiránt élveztük a napsütést, a jó időt, a tavaszt. Érdekes módon, már Nagylány is eljutott oda, hogy feltölti a jó idő, siet ki a szabadba, tollasozás, tenisz, kerékpározás, séta...régebben észre sem vette, ha kitavaszodott. Öregszik. :-)

A legközelebbiig...!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése