2017. augusztus 12., szombat

Kreatív

Körülbelül egy éve gyűjtögetem a leendő új előszobám darabjait.
Van egy jó kis lakber-ruha-konyhai felszerelés bolt, a Pepco (nem, nem szponzorált a blogbejegyzésem).
Alapból jó áron vannak náluk dolgok, de amikor akcióznak, majdhogynem fillérekért veszek meg dolgokat.

Így kerültek hozzám az akasztók.

A kalaptartó darabjait natúr fenyőként vettem, lazúroztam őket, ma meg waxoltam: cipőpasztával.

A konyhaszekrényemet át akarom festeni, és új bútorgombokkal feldobni.
A kedvenc gombjaim a kedvenc Ikeámban igen drágák.
Egy hajnali virrasztásomkor beugrott: Ali Express! Ott végül is mindent meg lehet venni, a vízcsaptól az atombombán át az unikornis fésűig szerintem mindent.

És valóban: 12 db gombot vettem annyiért, mint a kéksárga barátaimnál egy párat vettem volna.
És mivel igen ákcijósan találtam rendszerező táblácskákat is, így gyorsan rendeltünk azt is.
24 gomb, csavarral, meg 10 táblácska csavarral 4.200,- Ft-ért szerintem kifejezetten baráti ár. És a minősége tökéletes!

Amíg kint éltünk külföldön, a szeméttelepeken kincseket leltünk. Ezt ne úgy értsd, hogy kukáztunk. Vittük a szelektív hulladékgyűjtőbe a szemetünket, ahogy mindenki más, és ami nekünk nem kellett, de nem szemét volt, azt is vittük, és az arra kijelölt helyre felretettük. Mindenki nézegette, válogatott, vitte amit akart.
Így lett nekünk pl 6 gyönyörű Thonett székünk. Amit a férjem valahová azóta eladott, eldobott, mindenesetre elfelejtette velem megosztani terveit a közös tárgyaink tekintetében.
De így kaptam tőle ládákat, varrógép fiókot, stb, amik hollétéről máig szintén nem tudok.
Egy láda jött hozzám haza, ami nem a legszebb volt az összes közül, de legalább megkaptam.

Most őt is átkentem wax-szal, és kapott egy kis táblát. Amit persze sikerült nem középre felcsavaroznom. Pedig, esküszöm, amikor odapróbáltam, középre esett.

A láda pedig megtelt a festés, bútorfelújítás eszközeivel.

A legközelebbiigg...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése